Sunday, September 4, 2011

merhaba blog dünyası

an itibariyle blog dünyasına adımımı atmış bulunmaktayım. 30 Temmuz 2011 tarihinde Hollanda'ya gelişimle başlayan maceralarımı (?!?!) paylaşmak için blog açma girişiminde bulundum. 

şu anda kontörlü internetimle dünyaya bağlanmış durumdayım... hiç olmamasından iyi tabii, özellikle de benim gibi televizyonu bile olmayan birisi için (hoş olsa da hollanda dilinde yayın yapıyorlar birşey anlamıyorum). tabi topu topu 120 mb internetim olduğundan idareli kullanmayı öğrenmem gerekiyor.

günlerdir evdekileri özleyerek geçiyor günlerim, bir de arkadaşlarımı... burası tuhaf bir yer. insanlar çok kibar ve saygılılar ama bir o kadar da kapalılar. bizim gibi güney insanları için hayli can sıkıcı durumlar burda oldukça yaygın.

bu sabah uyandığımda küçük yeğenim vardı aklımda. en çok onu özlemişim. sanırım yurtdışı planlarınız vs. varsa bunu yeğen sahibi olmadan önce yapmanız gerekiyor.. Yoksa çok sancılı ağlak ve sümüklü günler yaşayabilirsiniz...

Neyse, çok saçmalamadan önce blogumun ilk yazısını sonlandırayım. şu an heyecanlıyım ve dikkatim dağınık. kanım biraz soğduğunda daha aklı başında yazılarla yeniden burada olacağım...

1 comment: